RAWATAN TERBAIK ACHILLES TENDINITIS DI IPOH


Achilles tendinitis
Achilles tendinitis disebabkan oleh regangan berulang atau sengit pada tendon Achilles, jalur tisu yang menghubungkan otot betis anda ke tulang tumit anda. Tendon ini digunakan semasa anda berjalan, berlari, melompat atau menaikkan jari kaki.
Achilles Tendinitis paling kerap berlaku pada pelari yang tiba-tiba meningkatkan intensiti atau jangka masa larian mereka.

Simptoms 
Kesakitan yang berkaitan dengan tendinitis Achilles biasanya bermula sebagai sakit ringan di bahagian belakang kaki atau di atas tumit selepas berlari atau aktiviti sukan lain.
mengalami kelembutan atau kekakuan, terutama pada waktu pagi, yang biasanya bertambah baik dengan aktiviti ringan.

Sekiranya anda mengalami kesakitan yang berterusan di sekitar tendon Achilles, dapatkan rawatan perubatan segera sekiranya kesakitan atau kecacatannya semakin teruk. Pusat Perubatan Wong menyediakan rawatan terbaik untuk pesakit dengan Achilles Tendinitis. Untuk pertanyaan, sila hubungi kami di talian 05-3114022 / 012-4520077. Terima kasih. #AchillesTendon #wongmedicalcentre #physiotherapy #rehabilitation #bestservices #wongmedicalcentre #physiotherapy #rehabilitation #bestservices #ipohperak #gunungrapat #kampar #telukintan #simpangpulai #botaniipoh #cameronhighland #staysafe #covid19.

Comments

Popular posts from this blog

梦游症。怡保黄氏心灵成长中心。#怡保#梦游#心理辅导#心理治疗

Rehabilitation

尾骨问题